پنجشنبه 21 اسفند 1393  04:36 ق.ظ    ویرایش: - -
توسط: ماهان ما

    
    موضوع  :

    مقاله مدیریت تغییر

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    مقدمه

    جهان همواره در حال تغییر و تحول است و ادامه حیات ذرات هستی در گرو همین تغییرات است. تغییر در همه پدیده‌های جهان جریان دارد و این تنها به طیف خاصی محدود نیست. تغییر پیش از پیدایش بشر وجود داشته و همیشه نیز وجود خواهد داشت. چه در غیر این صورت، در هر موقعیت و لحظه از زمان، انتقال به زمان و شرایط بعدی ممکن نخواهد بود. بشر همیشه درصدد ایجاد تغییرات مثبت، مهار تغییرات منفی و مبارزه با آثار آن بوده است و سعی نموده است که تغییرات را مدیریت نماید تا از آثار زیان بار آن در امان بماند. سازمان‌ها و بنگاههای اقتصادی نیز در دنیای پرشتاب امروزی دائماً در حال تغییر و تحول هستند و سازمان هایی می‌توانند باقی بمانند که برای بقای خود مزیت رقابتی بوجود آورند. سئوالی که به ذهن متبادر می شود این است که آیا تغییر فرایندی مثبت است یا منفی؟

    نگرش به تغییر در دنیای مدیریت، نگرشی سیستمی و مبتنی بر فرآیند است. فرآیند از جایی آغاز و در جایی پایان می‌پذیرد. بنابراین می‌توان گفت که فرآیند مدیریت تغییر، فرآیندی آگاهانه و مبتنی بر رویکردی تعریف شده می باشد. در یک نگرش کلی می‌توان گفت فرآیند مدیریت تغییر از هفت مرحله تشکیل می‌شود که عبارتند از:



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


   


نظرات()  
پنجشنبه 21 اسفند 1393  03:40 ق.ظ    ویرایش: - -
توسط: ماهان ما


مقاله مدیریت مشارکتی



قیمت:60000ریال

    موضوع  :

    مقاله مدیریت مشارکتی

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    فهرست مطالب :

    مقدمه  .............................      1

    اهداف مدیریت مشارکتی ............... 2

    سیر تکوین مدیریت مشارکتی ........... 5

    فلسفه و مبانی نظری مدیریت مشارکتی .. 7

    توسعه نیروی انسانی در فرآیند مشارکت 9

    امر به معروف و نهی از منکر ......... 11

    مدیریت مشارکتی و فرهنگ سازمانی ..... 12

    مدیریت مشارکتی ..................... 13

    فرهنگ سازمانی ، عوامل تعیین کننده .. 16

    مدیریت مشارکتی برای حل معضلات شهری .. 26

    نظام مدیریت مشارکتی ................ 27

    نتیجه گیری ......................... 32

    منابع .............................. 33

    



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


   


نظرات()  
پنجشنبه 21 اسفند 1393  03:40 ق.ظ    ویرایش: - -
توسط: ماهان ما


مقاله مدیریت مشارکتی



قیمت:60000ریال

    موضوع  :

    مقاله مدیریت مشارکتی

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    فهرست مطالب :

    مقدمه  .............................      1

    اهداف مدیریت مشارکتی ............... 2

    سیر تکوین مدیریت مشارکتی ........... 5

    فلسفه و مبانی نظری مدیریت مشارکتی .. 7

    توسعه نیروی انسانی در فرآیند مشارکت 9

    امر به معروف و نهی از منکر ......... 11

    مدیریت مشارکتی و فرهنگ سازمانی ..... 12

    مدیریت مشارکتی ..................... 13

    فرهنگ سازمانی ، عوامل تعیین کننده .. 16

    مدیریت مشارکتی برای حل معضلات شهری .. 26

    نظام مدیریت مشارکتی ................ 27

    نتیجه گیری ......................... 32

    منابع .............................. 33

    



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


   


نظرات()  
پنجشنبه 21 اسفند 1393  01:36 ق.ظ    ویرایش: - -
توسط: ماهان ما

    موضوع  :

    مقاله مدیریت نوین در عرصه جهانی

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    مقدمه

    جهانی شدن ،مدیریت و تجارت الكترونیك

    جهانی شدن پدیده‌ای است كه بروز آن در عصر حاضر موجب تغییر و تحولات بسیاری در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در عرصه بین‌المللی شده و كشورهای بسیاری را به چالش كشانده‌است.   

    یكی از مهمترین پیامدهای جهانی شدن، افزایش رقابت در سطح بین المللی اقتصاد است. زیرا در این شرایط، همواره با كاهش هزینه های حمل ونقل، رشد حیرت انگیز فناوری اطلاعات و گسترش روزافزون تجارت الكترونیك و به حداقل رسیدن محدودیتهای جغرافیایی و رشد رقابت مواجه خواهیم بود كه درنتیجه كارایی اقتصاد بین المللی افزایش خواهدیافت. در این میان می توان گفت مهمترین پیامد جهانی شدن بر اقتصاد كشورها رشد تجارت الكترونیك است. كه عناصر آن بازار الكترونیك، تبادل الكترونیك داده و تجارت اینترنتی هستند كه مبین ارتباط تنگاتنگ بین فناوری اطلاعات و ارتباطات با فرایندهای بازار ومدیریت است. بنابراین، برای باقی ماندن مدیران در عرصه رقابتهای اقتصادی باید ابزارهای مختلف اطلاعاتی و ارتباطی با دیدی روشن و طبق نیازهای سازمان تامین و راه اندازی شوند. درنهایت آنچه در راستای تجارت الكترونیك برای مدیران دارای اهمیت است بسترسازی مطلوب برای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در ساختار سازمانی توأم با شناخت كافی و نگرش مثبت مدیران به ضرورتهای حضور این پدیده در روند فعالیتهای سازمان است.
    
    


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


   


نظرات()  
پنجشنبه 21 اسفند 1393  01:36 ق.ظ    ویرایش: - -
توسط: ماهان ما

    موضوع  :

    مقاله مدیریت نوین در عرصه جهانی

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    مقدمه

    جهانی شدن ،مدیریت و تجارت الكترونیك

    جهانی شدن پدیده‌ای است كه بروز آن در عصر حاضر موجب تغییر و تحولات بسیاری در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در عرصه بین‌المللی شده و كشورهای بسیاری را به چالش كشانده‌است.   

    یكی از مهمترین پیامدهای جهانی شدن، افزایش رقابت در سطح بین المللی اقتصاد است. زیرا در این شرایط، همواره با كاهش هزینه های حمل ونقل، رشد حیرت انگیز فناوری اطلاعات و گسترش روزافزون تجارت الكترونیك و به حداقل رسیدن محدودیتهای جغرافیایی و رشد رقابت مواجه خواهیم بود كه درنتیجه كارایی اقتصاد بین المللی افزایش خواهدیافت. در این میان می توان گفت مهمترین پیامد جهانی شدن بر اقتصاد كشورها رشد تجارت الكترونیك است. كه عناصر آن بازار الكترونیك، تبادل الكترونیك داده و تجارت اینترنتی هستند كه مبین ارتباط تنگاتنگ بین فناوری اطلاعات و ارتباطات با فرایندهای بازار ومدیریت است. بنابراین، برای باقی ماندن مدیران در عرصه رقابتهای اقتصادی باید ابزارهای مختلف اطلاعاتی و ارتباطی با دیدی روشن و طبق نیازهای سازمان تامین و راه اندازی شوند. درنهایت آنچه در راستای تجارت الكترونیك برای مدیران دارای اهمیت است بسترسازی مطلوب برای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در ساختار سازمانی توأم با شناخت كافی و نگرش مثبت مدیران به ضرورتهای حضور این پدیده در روند فعالیتهای سازمان است.
    
    


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


   


نظرات()  
چهارشنبه 20 اسفند 1393  12:40 ب.ظ    ویرایش: - -
توسط: ماهان ما


مقاله مدیریت



قیمت:90000ریال

    
    موضوع  :

    مقاله مدیریت

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    فهرست مطالب :

    مقدمه ..............................      1

    تعریف مدیریت .......................   1

    نظریه نقش های مدیریتی  .............   2

    خلاقیت مدیران........................   3

    چه کسی خلاقیت و نو آوری می کند ......   3

    مدیریت موفق و مؤثر..................   4

    چگونه می توان مدیر موفق و مؤثری بود.   4

    برنامه ریزی......................... 5

    تعریف برنامه ریزی................... 5

    فلسفه و ضرورت برنامه ریزی ..........  5

    سازماندهی ..........................  5

    تعریف سازماندهی..................... 6

    انواع مختلف سازماندهی ..............  6

    تعریف سازمان رسمی ..................  6

    تعریف سازمان غیر رسمی ..............  7

    وظایف مدیریت  ......................  7

    روند تکامل مدیریت  .................  10

    رویکردهای کلاسیک..................... 11

    اصل مدیریتی فایول بدین شرح اند .....  13

    رویکردهای نوین .....................  15

    مدیریت کنترل کیفیت جامع ............  17

    تعریف گروهها ی کنترل کیفیت .........  18

    کیفیت .............................. 22

    اصل چهارده گانه دمینگ ..............  26

    جوزف جوران .........................  28

    فیلیپ کرازبی .......................   31

    نظریه اسلام در مدیریت منابع انسانی ..   33

    اهتمام به مدیریت انسانی ............  36

    مدیریت مبتنی بر رشد از دیدگاه قرآن .  37

    مدیریت رحمانی یا رحیمانه ...........  39

    نظام مدیریتی خداوند ................  41

    پردازش مدیریت رحمانی ...............  41

    ویژگیهای قواعد اداری مدیریت رحمانی .  45

    منابع  .............................  57



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


   


نظرات()  
چهارشنبه 20 اسفند 1393  12:40 ب.ظ    ویرایش: - -
توسط: ماهان ما


مقاله مدیریت



قیمت:90000ریال

    
    موضوع  :

    مقاله مدیریت

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    فهرست مطالب :

    مقدمه ..............................      1

    تعریف مدیریت .......................   1

    نظریه نقش های مدیریتی  .............   2

    خلاقیت مدیران........................   3

    چه کسی خلاقیت و نو آوری می کند ......   3

    مدیریت موفق و مؤثر..................   4

    چگونه می توان مدیر موفق و مؤثری بود.   4

    برنامه ریزی......................... 5

    تعریف برنامه ریزی................... 5

    فلسفه و ضرورت برنامه ریزی ..........  5

    سازماندهی ..........................  5

    تعریف سازماندهی..................... 6

    انواع مختلف سازماندهی ..............  6

    تعریف سازمان رسمی ..................  6

    تعریف سازمان غیر رسمی ..............  7

    وظایف مدیریت  ......................  7

    روند تکامل مدیریت  .................  10

    رویکردهای کلاسیک..................... 11

    اصل مدیریتی فایول بدین شرح اند .....  13

    رویکردهای نوین .....................  15

    مدیریت کنترل کیفیت جامع ............  17

    تعریف گروهها ی کنترل کیفیت .........  18

    کیفیت .............................. 22

    اصل چهارده گانه دمینگ ..............  26

    جوزف جوران .........................  28

    فیلیپ کرازبی .......................   31

    نظریه اسلام در مدیریت منابع انسانی ..   33

    اهتمام به مدیریت انسانی ............  36

    مدیریت مبتنی بر رشد از دیدگاه قرآن .  37

    مدیریت رحمانی یا رحیمانه ...........  39

    نظام مدیریتی خداوند ................  41

    پردازش مدیریت رحمانی ...............  41

    ویژگیهای قواعد اداری مدیریت رحمانی .  45

    منابع  .............................  57



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


   


نظرات()  
چهارشنبه 20 اسفند 1393  10:36 ق.ظ    ویرایش: - -
توسط: ماهان ما

    
    موضوع  :

    مقاله هزینه های سفارش كار

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    مقدمه

    سیستم هزینه های سفارش كار در شركت هایی مورد استفاده قرار می گیرد كه هر محصول مشابه به طور اساسی با هم تفاوت داشته و بر طبق مشخصات دریافتی از مشتریان یا دستور ساخت تولید شود .یك سفارش ممكن است برای یك واحد محصول مانند ساخت یك پل یا یك گروه محصول مشابه مانند ساخت 200عدد از یك صندلی باشد ،شركت هایی كه از سیستم هزینه یابی سفارش كار استفاده می كنند عبارتند از :

       شركت های پیمانكاری ،كشتی سازی ،هواپیما سازی ،تولید اثاثیه و چاپخانه ها.از شركت هایی كه دارای محصولات مختلف می باشند و تولید آنها به شكل چرخه محصول مشابه و متناوب صورت می گیرد می توان از سیستم هزینه یابی سفارش كار استفاده نمود.به طور كل در یك كارخانه تولید اثاثه ممكن است در مدت یك ماه در ده روز اول 500عدد صندلی در ده روز دوم ماه 300عدد میز و در ده روز سوم ماه 250دست مبل راحتی تولید نمود .در چنین شرایطی هر گروه محصول مشابه را می توان به عنوان یك سفارش تلقی نمود .در سیستم هزینه یابی سفارش كار هزینه های تولید(مواد مستقیم ،كار مستقیم و سربار كارخانه) هر سفارش تعیین گردد.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


   


نظرات()  
چهارشنبه 20 اسفند 1393  10:36 ق.ظ    ویرایش: - -
توسط: ماهان ما

    
    موضوع  :

    مقاله هزینه های سفارش كار

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    مقدمه

    سیستم هزینه های سفارش كار در شركت هایی مورد استفاده قرار می گیرد كه هر محصول مشابه به طور اساسی با هم تفاوت داشته و بر طبق مشخصات دریافتی از مشتریان یا دستور ساخت تولید شود .یك سفارش ممكن است برای یك واحد محصول مانند ساخت یك پل یا یك گروه محصول مشابه مانند ساخت 200عدد از یك صندلی باشد ،شركت هایی كه از سیستم هزینه یابی سفارش كار استفاده می كنند عبارتند از :

       شركت های پیمانكاری ،كشتی سازی ،هواپیما سازی ،تولید اثاثیه و چاپخانه ها.از شركت هایی كه دارای محصولات مختلف می باشند و تولید آنها به شكل چرخه محصول مشابه و متناوب صورت می گیرد می توان از سیستم هزینه یابی سفارش كار استفاده نمود.به طور كل در یك كارخانه تولید اثاثه ممكن است در مدت یك ماه در ده روز اول 500عدد صندلی در ده روز دوم ماه 300عدد میز و در ده روز سوم ماه 250دست مبل راحتی تولید نمود .در چنین شرایطی هر گروه محصول مشابه را می توان به عنوان یك سفارش تلقی نمود .در سیستم هزینه یابی سفارش كار هزینه های تولید(مواد مستقیم ،كار مستقیم و سربار كارخانه) هر سفارش تعیین گردد.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


   


نظرات()  
چهارشنبه 20 اسفند 1393  08:36 ق.ظ    ویرایش: - -
توسط: ماهان ما

    
    موضوع  :

    مقاله ورشکستگى یا مرگ اقتصادى

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    مقدمه

    ورشکستگى مرحلهاى است که به حیات اقتصادى و تجارى تاجر یا شرکت ورشکسته خاتمه مىدهد به این جهت به آن مرگ اقتصادى هم گفته مىشود. چرا که پایان عمر تاجر و یا شرکت ورشکسته است و یکى از موارد انحلال آن مىباشد

    اما در حقوق تجارت کشور ما قوانین متناسب و صریح و روشنى در این زمینه وجود ندارد و در موارد متعددى با ابهام و اشکال و مسائل متناقضى روبهرو مىباشیم و علت آن روشن مىباشد زیرا قانون تجارت که در سال ۱۳۱۱ شمسى تصویب شده است ۱۶۳ ماده به این موضوع اختصاص داده است (ماده ۴۱۲ تا ۵۷۵) بهعلاوه قانون اداره تصفیه امور ورشکستگى مصوب ۲۴ تیرماه ۱۳۱۴ نیز شامل ۶۰ ماده مىباشد که بههمین امر با شیوه و روش و کیفیات دیگرى تصریح دارد. و گذشته از قوانین مزبور آئین قانون اداره تصفیه هم که در سال ۱۳۱۸ تصویب شده داراى ۶۷ ماده مىباشد و هر کدام به تنهائى بحث و گفتگوى مفصلى را مىطلبد



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


   


نظرات()  
چهارشنبه 20 اسفند 1393  08:36 ق.ظ    ویرایش: - -
توسط: ماهان ما

    

    
    موضوع  :

    مقاله معماران عصر دیجیتال اندیشه های مایكل پورتر

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    آیا راهبرد پیشروبودن در هزینه هیچگونه ریسكی دربرندارد؟
    - البته پیشرو بودن در هزینه فشارهای شدید بر شركت جهت حفظ موقعیت خود می آورد. این امر به معنای سرمایه گذاری مجدد در تجهیزات مدرن، به دورریختن دارائیهای مستهلك، اجتناب از افزایش خطوط تولید و هوشیار بودن نسبت به پیشرفتهای فناوری است.
    - می توانید مثالی در این زمینه بزنید؟
    - نمونه كلاسیك آن شركت فورد در دهه 1920 است كه با كاستن از مدلها و گونه های مختلف، تجهیزات خودكار پیشرفته و تلاش برای دستیابی به كاهش هزینه ازطریق آموزش به نوعی پیشرو بودن غیرقابل انكار در هزینه دست نیافته بود. وقتی تمایل مشتریان به پرداخت بهای بیشتر برای داشتن خودرو با ویژگیهای بیشتر پدید آمد، شركت جنرال موتورز با راه اندازی خط كاملی از مدلها خود را برای بهره برداری از این تحول آماده كرد، اما باتوجه به انعطاف ناپذیری كه به دلیل سرمایه گذاریهای سنگین جهت به حداقل رساندن هزینه یك مدل قدیمی انجام گرفته بود، شركت فورد با هزینه های بسیاری جهت تعدیل مجدد راهبرد روبرو شد.

    



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


   


نظرات()  
چهارشنبه 20 اسفند 1393  08:36 ق.ظ    ویرایش: - -
توسط: ماهان ما

    
    موضوع  :

    مقاله ورشکستگى یا مرگ اقتصادى

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    مقدمه

    ورشکستگى مرحلهاى است که به حیات اقتصادى و تجارى تاجر یا شرکت ورشکسته خاتمه مىدهد به این جهت به آن مرگ اقتصادى هم گفته مىشود. چرا که پایان عمر تاجر و یا شرکت ورشکسته است و یکى از موارد انحلال آن مىباشد

    اما در حقوق تجارت کشور ما قوانین متناسب و صریح و روشنى در این زمینه وجود ندارد و در موارد متعددى با ابهام و اشکال و مسائل متناقضى روبهرو مىباشیم و علت آن روشن مىباشد زیرا قانون تجارت که در سال ۱۳۱۱ شمسى تصویب شده است ۱۶۳ ماده به این موضوع اختصاص داده است (ماده ۴۱۲ تا ۵۷۵) بهعلاوه قانون اداره تصفیه امور ورشکستگى مصوب ۲۴ تیرماه ۱۳۱۴ نیز شامل ۶۰ ماده مىباشد که بههمین امر با شیوه و روش و کیفیات دیگرى تصریح دارد. و گذشته از قوانین مزبور آئین قانون اداره تصفیه هم که در سال ۱۳۱۸ تصویب شده داراى ۶۷ ماده مىباشد و هر کدام به تنهائى بحث و گفتگوى مفصلى را مىطلبد



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


   


نظرات()  
چهارشنبه 20 اسفند 1393  08:36 ق.ظ    ویرایش: - -
توسط: ماهان ما

    

    
    موضوع  :

    مقاله معماران عصر دیجیتال اندیشه های مایكل پورتر

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    آیا راهبرد پیشروبودن در هزینه هیچگونه ریسكی دربرندارد؟
    - البته پیشرو بودن در هزینه فشارهای شدید بر شركت جهت حفظ موقعیت خود می آورد. این امر به معنای سرمایه گذاری مجدد در تجهیزات مدرن، به دورریختن دارائیهای مستهلك، اجتناب از افزایش خطوط تولید و هوشیار بودن نسبت به پیشرفتهای فناوری است.
    - می توانید مثالی در این زمینه بزنید؟
    - نمونه كلاسیك آن شركت فورد در دهه 1920 است كه با كاستن از مدلها و گونه های مختلف، تجهیزات خودكار پیشرفته و تلاش برای دستیابی به كاهش هزینه ازطریق آموزش به نوعی پیشرو بودن غیرقابل انكار در هزینه دست نیافته بود. وقتی تمایل مشتریان به پرداخت بهای بیشتر برای داشتن خودرو با ویژگیهای بیشتر پدید آمد، شركت جنرال موتورز با راه اندازی خط كاملی از مدلها خود را برای بهره برداری از این تحول آماده كرد، اما باتوجه به انعطاف ناپذیری كه به دلیل سرمایه گذاریهای سنگین جهت به حداقل رساندن هزینه یك مدل قدیمی انجام گرفته بود، شركت فورد با هزینه های بسیاری جهت تعدیل مجدد راهبرد روبرو شد.

    



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


   


نظرات()  
چهارشنبه 20 اسفند 1393  07:31 ق.ظ    ویرایش: - -
توسط: ماهان ما

    

    
    موضوع  :

    مقاله معماران عصر دیجیتال اندیشه های فیلیپ كاتلر

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    مقدمه

    فیلیپ كاتلر (PHILIP KOTLER) در سال 1931 در شیكاگو متولد شد. لیسانس را از دانشگاه دی پل، فوق لیسانس را در رشته اقتصاد از دانشگاه شیكاگو، دكتری را در همان رشته از MIT و فوق دكتری ریاضی را از هاروارد و فوق دكتری علم و فناوری را از دانشگاه شیكاگو اخذ كرد. او از سال 1969 استاد رشته بازاریابی بین المللی دانشگاه نورث وسترن است. این دانشگاه از اولین مراكزی بود كه در آن بازاریابی تدریس می شد. نام كاتلر با واژه بازاریابی عجین شده است. او را بی هیچ تردید پدر بازاریابی می خوانند.
    از دهه 1970 كه اندیشه بازاریابی پس از دو دهه دوران شكوفایی اقتصادی در غرب و همزمان با ركود ناشی از شوك نفتی و مسائل اقتصادی مطرح و به رسمیت شناخته شد، نام او بیش از دیگران در این زمینه به گوش خورده است. كارنامه پررنگ و بار او در زمینه بازاریابی منحصر به فرد است.
    تألیف 34 كتاب و بیش از 100 مقاله كه در مجلات معتبری نظیر مجله هاروارد بیزینس ریویو منتشر شده گواه مطلب است. كتـــــاب اصول بازاریابی او كتاب مرجع بی بدیل همه دانش پژوهان و پژوهشگران در این زمینه است. كتابهای او به بیش از 30 زبان دنیا ترجمه شده است. كاتلر به راستی بنیانگذار مدیریت نوین بازاریابی است و بیش از هر نویسنده یا متفكر دیگر درگسترش اهمیت بازاریابی و تغییر نگرش به آن از یك فعالت جنبی به فعالیت مهم و اصلی نقش ایفا كرده است. او مـــدرس، نویسنده و سخنران برجسته ای است كه مسافرتهای بسیار به اروپا، آسیا و آمریكای جنوبی برای سخنرانی و مشاوره داشته و از دانشگاههای معتبر دنیا دكترای افتخاری دریافت داشته است. كاتلر سالهای متمادی مشاور شركتهای بزرگی همچون AT&T, IBM ،جنرال الكتریك، فورد، موتورولا، مرك، بــانك آمریكا و... بوده و دانسته های خود را در زمینه برنامه ریزی و سازماندهی بین المللی بازاریابی به این شركتها منتقل كرده است. او عضو هیئت مشورتی بنیاد دراكر، رئیس هیئت مدیره دانشكده بازاریابی موسسه علوم مدیریت و مدیرعامل انجمن بازاریابی آمریكا (IMR) است.
    



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


   


نظرات()  
چهارشنبه 20 اسفند 1393  07:31 ق.ظ    ویرایش: - -
توسط: ماهان ما


مقاله مدیریت امور اداری



قیمت:28000ریال

    
    موضوع  :

    مقاله مدیریت امور اداری

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    مقدمه

    در هر اداره و سازمان انجام امور و ارائه خدمات عمومی ضروری است زیرا بدون فعالیت این بخش فعالیت سایر بخش ها غیر ممکن خواهد بود

    اهم وظایف و اختیارات

    1- تهیه و تدوین بودجه سالیانه و پیشنهاد آن به رئیس واحد

    2- اظهار نظر در مورد سازمان و تشکیلات واحد و بر آورد نیروی انسانی مورد نیاز واحد

    3- اجرای عملیات مالی واحد و مراقبت در رعایت مقررات مالی

    4- تهیه و اجرای طرحهای رفاهی کارکنان با توجه به امکانات واحد

    5- تهیه و تدارک نیازمندیهای واحد برابر ضوابط مربوط

    6- نظارت دقیق بر کمیسیون معاملات واحد

    7- انجام کلیه امور حقوقی واحد و استفاده از نظرات متخصصین و دفتر حقوقی سازمان مرکزی  در مواقع لزوم

    8- همکاری با رئیس واحد برای اجرای هر چه بهتر وظائف مربوط به بخشهای ستاد واحد

    


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


   


نظرات()  

نمونه سوالات امتحانی

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic