پنجشنبه 21 اسفند 1393  01:40 ب.ظ    ویرایش: - -
توسط: ماهان ما


مقاله نظریه‌ سازمان‌های‌ یادگیرنده‌



قیمت:100000ریال

    موضوع  :

    مقاله نظریه‌ سازمان‌های‌ یادگیرنده‌

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    فهرست‌ مطالب‌

    مقدمه‌
    تعاریف‌
    انواع‌ یادگیری‌
    زمینه‌های‌ شكل‌گیری‌ نظریه‌ سازمان‌ یادگیرنده‌
    نظریه‌ سازمان‌ یادگیرنده‌
    كشش‌ خلاق‌: اصل‌ تلفیق‌كننده‌
    نقشهای‌ جدید
    رهبر به‌ عنوان‌ طراح‌
    رهبر به‌ عنوان‌ معلم‌
    رهبر به‌ عنوان‌ خدمتگزار
    مهارتهای‌ جدید
    ساختن‌ دورنمای‌ مشترك‌
    نمایان‌ ساختن‌ و آزمون‌ مدلهای‌ ذهنی‌
    تفكر سیستمی‌
    ابزارهای‌ جدید
    الگوهای‌ سیستمی‌ پایه‌
    ترسیم‌ شقوق‌ متعارض‌ استراتژیك‌
    روش‌ ستون‌ سمت‌ چپ‌ برای‌ نمایان‌كردن‌ مدلهای‌ ذهنی‌
    نقد نظریه‌ پیتر سنج‌
    معنای‌ واقعی‌ سازمان‌ یادگیرنده‌
    مدیریت‌ در سازمانهای‌ یادگیرنده‌
    اندازه‌گیری‌ یادگیری‌
    یادداشتها

    فهرست‌ منابع‌   



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید



   


نظرات()  
پنجشنبه 21 اسفند 1393  01:40 ب.ظ    ویرایش: - -
توسط: ماهان ما


مقاله نظریه‌ سازمان‌های‌ یادگیرنده‌



قیمت:100000ریال

    موضوع  :

    مقاله نظریه‌ سازمان‌های‌ یادگیرنده‌

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    فهرست‌ مطالب‌

    مقدمه‌
    تعاریف‌
    انواع‌ یادگیری‌
    زمینه‌های‌ شكل‌گیری‌ نظریه‌ سازمان‌ یادگیرنده‌
    نظریه‌ سازمان‌ یادگیرنده‌
    كشش‌ خلاق‌: اصل‌ تلفیق‌كننده‌
    نقشهای‌ جدید
    رهبر به‌ عنوان‌ طراح‌
    رهبر به‌ عنوان‌ معلم‌
    رهبر به‌ عنوان‌ خدمتگزار
    مهارتهای‌ جدید
    ساختن‌ دورنمای‌ مشترك‌
    نمایان‌ ساختن‌ و آزمون‌ مدلهای‌ ذهنی‌
    تفكر سیستمی‌
    ابزارهای‌ جدید
    الگوهای‌ سیستمی‌ پایه‌
    ترسیم‌ شقوق‌ متعارض‌ استراتژیك‌
    روش‌ ستون‌ سمت‌ چپ‌ برای‌ نمایان‌كردن‌ مدلهای‌ ذهنی‌
    نقد نظریه‌ پیتر سنج‌
    معنای‌ واقعی‌ سازمان‌ یادگیرنده‌
    مدیریت‌ در سازمانهای‌ یادگیرنده‌
    اندازه‌گیری‌ یادگیری‌
    یادداشتها

    فهرست‌ منابع‌   



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید



   


نظرات()  
پنجشنبه 21 اسفند 1393  12:40 ب.ظ    ویرایش: - -
توسط: ماهان ما


مقاله اصول مدیریت



قیمت:33000ریال

    موضوع  :

    مقاله اصول مدیریت

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    فهرست

    مقدمه

    تعریف مدیریت

    نظریه نقشهای مدیریتی

    خلاقیت مدیران

    مدیریت موفق و مؤثر

    چگونه می توان مدیرموفق ومؤثری بود ؟

    برنامه ریزی

    تعریف برنامه ریزی

    فلسفۀ و ضرورت برنامه ریزی

    سازماندهی

    تعریف سازماندهی

    انواع مختلف سازماندهی

    تعریف سازمان رسمی :

    تعریف سازمان غیر رسمی :

    ده اصل تغییر مدیریت



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


   


نظرات()  
پنجشنبه 21 اسفند 1393  12:40 ب.ظ    ویرایش: - -
توسط: ماهان ما


مقاله اصول مدیریت



قیمت:33000ریال

    موضوع  :

    مقاله اصول مدیریت

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    فهرست

    مقدمه

    تعریف مدیریت

    نظریه نقشهای مدیریتی

    خلاقیت مدیران

    مدیریت موفق و مؤثر

    چگونه می توان مدیرموفق ومؤثری بود ؟

    برنامه ریزی

    تعریف برنامه ریزی

    فلسفۀ و ضرورت برنامه ریزی

    سازماندهی

    تعریف سازماندهی

    انواع مختلف سازماندهی

    تعریف سازمان رسمی :

    تعریف سازمان غیر رسمی :

    ده اصل تغییر مدیریت



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


   


نظرات()  
پنجشنبه 21 اسفند 1393  11:40 ق.ظ    ویرایش: - -
توسط: ماهان ما

    موضوع  :

    مقاله معرفی روشهای نوین مدیریت

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    مقدمه

    آنچه می خوانید متن فیلمی آموزشی با عنوان ( پرواز بوفالوها) می باشد که در آن آقای جیمز پلاسکو به معرفی روش های نوین مدیریت پرداخته است. لازم به توضیح است که به دلیل پاره ای ملاحظات نوشتاری متن فیلم با اندک تصرف و تلخیص از نظر گرامیتان خواهد گذشت. می خواهم در مورد تغییرات دنیا کنونی که به شکل چشمگیری بر روش کسب و کار تاثیر گذارده است و روش برخوردی که برای باقی ماندن و ادامه بقا در قرن بیستم و یکم به آن نیازمندیم ، سخن بگویم . من چهل و سه سال است که در بازار کار هستم و سی سال اول آن را دقیقا می دانستم که چه باید بکنم. وظیفه من به عنوان رهبر شرکت و عنوان مدیر سازمان بسیار روشن بود می بایست برنامه ریزی ، سازماندهی و کنترل با هم می کردم و مطمئن می شدم که امور به همان شکل که انتظار می رفت انجام شده است . تصمیم گیری در سازمان با هم بود اگر کار خاصی در سازمان می بایست انجام می پذیرفت ، من باید مطمئن می شدم که فرد مناسب اقدام صحیحی را در زمان مناسب انجام داده است.




جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


   


نظرات()  
پنجشنبه 21 اسفند 1393  11:40 ق.ظ    ویرایش: - -
توسط: ماهان ما

    موضوع  :

    مقاله معرفی روشهای نوین مدیریت

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    مقدمه

    آنچه می خوانید متن فیلمی آموزشی با عنوان ( پرواز بوفالوها) می باشد که در آن آقای جیمز پلاسکو به معرفی روش های نوین مدیریت پرداخته است. لازم به توضیح است که به دلیل پاره ای ملاحظات نوشتاری متن فیلم با اندک تصرف و تلخیص از نظر گرامیتان خواهد گذشت. می خواهم در مورد تغییرات دنیا کنونی که به شکل چشمگیری بر روش کسب و کار تاثیر گذارده است و روش برخوردی که برای باقی ماندن و ادامه بقا در قرن بیستم و یکم به آن نیازمندیم ، سخن بگویم . من چهل و سه سال است که در بازار کار هستم و سی سال اول آن را دقیقا می دانستم که چه باید بکنم. وظیفه من به عنوان رهبر شرکت و عنوان مدیر سازمان بسیار روشن بود می بایست برنامه ریزی ، سازماندهی و کنترل با هم می کردم و مطمئن می شدم که امور به همان شکل که انتظار می رفت انجام شده است . تصمیم گیری در سازمان با هم بود اگر کار خاصی در سازمان می بایست انجام می پذیرفت ، من باید مطمئن می شدم که فرد مناسب اقدام صحیحی را در زمان مناسب انجام داده است.




جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


   


نظرات()  
پنجشنبه 21 اسفند 1393  09:33 ق.ظ    ویرایش: - -
توسط: ماهان ما

    
    موضوع  :

     مقاله مدیریت برنامه ریزی

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    مقدمه

    برنامه توسعه فردی یك برنامه زمان‌بندی شده مكتوب برای برآورده شدن نیازهای حرفه ای افراد در جهت رشد و توسعه آنهاست. در این برنامه سعی می گردد تا كاركنان با توجه به توانائیها و قابلیتهای خود، در راستای اهداف سازمان و شغل خویش توسعه یابند و بین نیازهای توسعه فردی و وظایف شغلی خویش ارتباطی پویا برقرار كنند. برنامه ریزی توسعه فردی به عنوان یك «ابزار كاربردی» باعث رشد و ارتقای دانش و مهارت كاركنان ازطریق مشاركت فعال سرپرستان و مدیران می شود كه مهمترین ویژگی آن تعامل دو سویه كاركنان و سرپرستان (مدیران) است. در این مقاله مفاهیم مربوط به برنامه توسعه فردی (ضرورت، تعریف، اهداف و مزایا)اشاره می شود و در ادامه فرایند 6 مرحله ای از برنامه توسعه فردی (شناسایی اولویتهای عملكرد، تعیین ارزیابی نیازهای مهارتی و اهداف توسعه ای، شناسایی گزینه های توسعه و انتخاب فعالیتها، در میان گذاشتن اهداف توسعه با سرپرستان و بحث با آنها پیرامون اهداف توسعه ، اجرا ونظارت بر پیشرفت فرایند)، به تفصیل تشریح می گردد.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


   


نظرات()  
پنجشنبه 21 اسفند 1393  09:33 ق.ظ    ویرایش: - -
توسط: ماهان ما

    
    موضوع  :

     مقاله مدیریت برنامه ریزی

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    مقدمه

    برنامه توسعه فردی یك برنامه زمان‌بندی شده مكتوب برای برآورده شدن نیازهای حرفه ای افراد در جهت رشد و توسعه آنهاست. در این برنامه سعی می گردد تا كاركنان با توجه به توانائیها و قابلیتهای خود، در راستای اهداف سازمان و شغل خویش توسعه یابند و بین نیازهای توسعه فردی و وظایف شغلی خویش ارتباطی پویا برقرار كنند. برنامه ریزی توسعه فردی به عنوان یك «ابزار كاربردی» باعث رشد و ارتقای دانش و مهارت كاركنان ازطریق مشاركت فعال سرپرستان و مدیران می شود كه مهمترین ویژگی آن تعامل دو سویه كاركنان و سرپرستان (مدیران) است. در این مقاله مفاهیم مربوط به برنامه توسعه فردی (ضرورت، تعریف، اهداف و مزایا)اشاره می شود و در ادامه فرایند 6 مرحله ای از برنامه توسعه فردی (شناسایی اولویتهای عملكرد، تعیین ارزیابی نیازهای مهارتی و اهداف توسعه ای، شناسایی گزینه های توسعه و انتخاب فعالیتها، در میان گذاشتن اهداف توسعه با سرپرستان و بحث با آنها پیرامون اهداف توسعه ، اجرا ونظارت بر پیشرفت فرایند)، به تفصیل تشریح می گردد.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


   


نظرات()  
پنجشنبه 21 اسفند 1393  07:40 ق.ظ    ویرایش: - -
توسط: ماهان ما

    
    موضوع  :

    مقاله  مدیریت پیمان و جایگاه آن در نظام مبتنی بر عملکرد

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    مقدمه

    مدیریت عملکرد این هدف را دنبال می کند که مدیران را به ابزاری تجهیز کند که هر لحظه تصویر عینی از عملکرد کارکنان را داشته باشند تا بتوانند تصمیمات درستی را اتخاذ کنند. اغلب تصمیمات و اقدامات مدیریتی بر پایه شواهد و مستندات است و به همین دلیل مدیریت عملکرد را با سنجش عملکرد یکی می دانند و معتقدند که اجرای مدیریت عملکرد بدون ارائه یک مدل مناسب برای ارزیابی نتایج نا‌ممکن است. توافق نامه ها شیوه هایی هستند که مدیران سطوح انتظارات خودشان را به مجموعه ای که برنامه های عملیاتی سازمان را به اجرا در آورد بیان می کند طرف مقابل نیز انتظارات مالی و غیره خودش را به اطلاع مدیری می رسانده مدیریت پیمان جلوگیری می کند و از سوء تفاهم ها، کج روی‌ها و یک رابطه سالم را برقرار می کند.

    


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


   


نظرات()  
پنجشنبه 21 اسفند 1393  07:40 ق.ظ    ویرایش: - -
توسط: ماهان ما

    
    موضوع  :

    مقاله  مدیریت پیمان و جایگاه آن در نظام مبتنی بر عملکرد

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    مقدمه

    مدیریت عملکرد این هدف را دنبال می کند که مدیران را به ابزاری تجهیز کند که هر لحظه تصویر عینی از عملکرد کارکنان را داشته باشند تا بتوانند تصمیمات درستی را اتخاذ کنند. اغلب تصمیمات و اقدامات مدیریتی بر پایه شواهد و مستندات است و به همین دلیل مدیریت عملکرد را با سنجش عملکرد یکی می دانند و معتقدند که اجرای مدیریت عملکرد بدون ارائه یک مدل مناسب برای ارزیابی نتایج نا‌ممکن است. توافق نامه ها شیوه هایی هستند که مدیران سطوح انتظارات خودشان را به مجموعه ای که برنامه های عملیاتی سازمان را به اجرا در آورد بیان می کند طرف مقابل نیز انتظارات مالی و غیره خودش را به اطلاع مدیری می رسانده مدیریت پیمان جلوگیری می کند و از سوء تفاهم ها، کج روی‌ها و یک رابطه سالم را برقرار می کند.

    


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


   


نظرات()  
پنجشنبه 21 اسفند 1393  06:40 ق.ظ    ویرایش: - -
توسط: ماهان ما

    موضوع  :

    مقاله مدیریت مجموعه در محیط الکترونیکی

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    مقدمه

    در این مقاله به طور خلاصه تاثیر تکنولوژی اطلاعات بر مدیریت مجموعه در کتابخانه ها و همچنین روی نقش کتابداران شرح داده می شود. عوامل موثر مدیریت مجموعه در کتابخانه ها و تاکید بر این نکته که ما نیاز به تغییر سیاست مدیریت مجموعه داریم بحث خواهد شد. در این مقاله سعی شده پیرامون فراهم کردن اطلاعات و دسترس پذیری قالبهای الکترونیکی مختلف مثل منابع پیوسته ، دیسک فشرده ، منابع اینترنتی و وب سایتها همراه با معیارهای ارزیابی آنها و همینطور در مورد سودمندی دروازه های موضوعی و مقایسه ساختار هزینه منابع الکترونیکی متفاوت بحث شود



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


   


نظرات()  
پنجشنبه 21 اسفند 1393  06:40 ق.ظ    ویرایش: - -
توسط: ماهان ما

    موضوع  :

    مقاله مدیریت مجموعه در محیط الکترونیکی

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    مقدمه

    در این مقاله به طور خلاصه تاثیر تکنولوژی اطلاعات بر مدیریت مجموعه در کتابخانه ها و همچنین روی نقش کتابداران شرح داده می شود. عوامل موثر مدیریت مجموعه در کتابخانه ها و تاکید بر این نکته که ما نیاز به تغییر سیاست مدیریت مجموعه داریم بحث خواهد شد. در این مقاله سعی شده پیرامون فراهم کردن اطلاعات و دسترس پذیری قالبهای الکترونیکی مختلف مثل منابع پیوسته ، دیسک فشرده ، منابع اینترنتی و وب سایتها همراه با معیارهای ارزیابی آنها و همینطور در مورد سودمندی دروازه های موضوعی و مقایسه ساختار هزینه منابع الکترونیکی متفاوت بحث شود



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


   


نظرات()  
پنجشنبه 21 اسفند 1393  06:33 ق.ظ    ویرایش: - -
توسط: ماهان ما


مقاله مدیریت منابع انسانی



قیمت:60000ریال

    
    موضوع  :

    مقاله مدیریت منابع انسانی

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    مقدمه

        ﭙیدایش این علم در حقیقت به توسعۀ علم مدیریت باز میگردد.مدیریت به معنای حرفه ای از لحاظ زمانی نهایتا ًبه یک قرن ونیم قبل بازمیگردد٬امّا معنای عام مدیریت به ابتدای تشکیل جوامع مربوط میشود.

    جوامع تاکنون ۵ دوره راگذرانده اند:

     ١- خوراکجو(عصر کشاورزی): مواد مورد نیاز مستقیم تهّیه ومصرف میشد.  

    ۲- عصرکشاورزی : تولید از مصرف بیشتر بود٬ برای مازاد تولید باید سازو کارهائی ارائه میشد٬ بنابراین الگوی مدیریتی ﭙیچیده ای لازم بود.

    ۳- جامعۀ صنعتی : تولید هم اضافه وهم متنوّع شد.

    ۴- جامعۀ خدماتی.

    ۵- عصراطلاعات وارتباطات: بازارهای مجازی بوجود آمدند.

    ۵- عصراطلاعات وارتباطات: بازارهای مجازی بوجود آمدند.

    مدیریت حرفه ای اززمان انقلاب صنعتی شکل گرفته است.




جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


   


نظرات()  
پنجشنبه 21 اسفند 1393  06:33 ق.ظ    ویرایش: - -
توسط: ماهان ما


مقاله مدیریت منابع انسانی



قیمت:60000ریال

    
    موضوع  :

    مقاله مدیریت منابع انسانی

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    مقدمه

        ﭙیدایش این علم در حقیقت به توسعۀ علم مدیریت باز میگردد.مدیریت به معنای حرفه ای از لحاظ زمانی نهایتا ًبه یک قرن ونیم قبل بازمیگردد٬امّا معنای عام مدیریت به ابتدای تشکیل جوامع مربوط میشود.

    جوامع تاکنون ۵ دوره راگذرانده اند:

     ١- خوراکجو(عصر کشاورزی): مواد مورد نیاز مستقیم تهّیه ومصرف میشد.  

    ۲- عصرکشاورزی : تولید از مصرف بیشتر بود٬ برای مازاد تولید باید سازو کارهائی ارائه میشد٬ بنابراین الگوی مدیریتی ﭙیچیده ای لازم بود.

    ۳- جامعۀ صنعتی : تولید هم اضافه وهم متنوّع شد.

    ۴- جامعۀ خدماتی.

    ۵- عصراطلاعات وارتباطات: بازارهای مجازی بوجود آمدند.

    ۵- عصراطلاعات وارتباطات: بازارهای مجازی بوجود آمدند.

    مدیریت حرفه ای اززمان انقلاب صنعتی شکل گرفته است.




جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


   


نظرات()  
پنجشنبه 21 اسفند 1393  05:36 ق.ظ    ویرایش: - -
توسط: ماهان ما

    
    موضوع  :

    مقاله مدیریت تغییر

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    مقدمه

    جهان همواره در حال تغییر و تحول است و ادامه حیات ذرات هستی در گرو همین تغییرات است. تغییر در همه پدیده‌های جهان جریان دارد و این تنها به طیف خاصی محدود نیست. تغییر پیش از پیدایش بشر وجود داشته و همیشه نیز وجود خواهد داشت. چه در غیر این صورت، در هر موقعیت و لحظه از زمان، انتقال به زمان و شرایط بعدی ممکن نخواهد بود. بشر همیشه درصدد ایجاد تغییرات مثبت، مهار تغییرات منفی و مبارزه با آثار آن بوده است و سعی نموده است که تغییرات را مدیریت نماید تا از آثار زیان بار آن در امان بماند. سازمان‌ها و بنگاههای اقتصادی نیز در دنیای پرشتاب امروزی دائماً در حال تغییر و تحول هستند و سازمان هایی می‌توانند باقی بمانند که برای بقای خود مزیت رقابتی بوجود آورند. سئوالی که به ذهن متبادر می شود این است که آیا تغییر فرایندی مثبت است یا منفی؟

    نگرش به تغییر در دنیای مدیریت، نگرشی سیستمی و مبتنی بر فرآیند است. فرآیند از جایی آغاز و در جایی پایان می‌پذیرد. بنابراین می‌توان گفت که فرآیند مدیریت تغییر، فرآیندی آگاهانه و مبتنی بر رویکردی تعریف شده می باشد. در یک نگرش کلی می‌توان گفت فرآیند مدیریت تغییر از هفت مرحله تشکیل می‌شود که عبارتند از:



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


   


نظرات()  

نمونه سوالات امتحانی

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic